Інформація на початок 2022року!!!

Інформація про наш заклад дошкільної освіти! /Files/images/sun11.gif

/Files/photogallery/739/DSCN1143.jpg Наші працівники та діти.

КЗ "Великобурлуцький ЗДО (ясла-садок) «Сонечко» працює з 1978р. В ЗДО працює 39 працівникiв з них 18 педагогiв.

ЗДО здійснює дiяльнiсть, пов"язану з наданням послуг для одержання дошкiльноi освiти згiдно Статуту закладу дошкільної освіти затвердженого 04.01.2019р.
Атестований заклад в 2015році
В закладi працюють: директор-Носач В.І., вихователь - методист Кущова.Т.М, практичний психолог Ворошило .В.М.; муз.керiвник - Кисиленко.Л.І., iнструктор з фізичної культури- Яковенич.Н.А., вихователiв-12.

Кущова Т.М., Петухова І.М Мулик В.В., Кравченко Л.І. , Істоміна О.І.-мають вищу категорiю, Ворошило В.М., Магафурова В.В., Виноградова В.І.- мають першу категорiю, Алексєєва О.Д, Євдокимова Н.О,-мають першу категорію, Шатохіна Н.О., Кисіль Н.О., Плужник С.А.- мають другу категорію , Артюхова О.І., Бреус А.С.– спеціалісти. Кущова Т.М., Петухова І.М.-звання "старший вихователь", Кисиленко Л.І.-звання вихователь-методист, Божко Н.А.-11т.р., Яковенич Н.А.- 10т.р..

Дошкільний заклад розташований за адресою Великий Бурлук , мікрорайон б. 11.
Проєктна потужність закладу-226дітей. Функціонує 7 груп. 1 група раннього віку, 6 груп дошкільного віку. З 01.04.2021р в закладі відкрита інклюзивна група. Мова спілкування з дітьми в закладі- українська. В закладі також є : міні-музей "Світлиця", музичний зал, спортивний зал. Кабінети: директора, методиста, медичної сестри, ізолятор, психолога, завгоспа. Свій харчоблок, пральня, кастелянська та декілька допоміжних господарських приміщень.
Групові кімнати , спальні обладнані та оснащені відповідно до нормативних вимог, їх обладнання відповідає вікові та зросту дітей.
Територія закладу огорожена, озеленена, оздоблена квітниками. На території встановлено ігрові майданчики , павільйони для кожної групи окремо.
Віковий склад дітей по закладу на 2021р,такий:
група раннього віку - 13дітей;
2 молодші: 27дітей.
2 середні: 36 дітей.
2 старші: 39 дітей.

Групи укомплектовано згiдно вiку дітей. Режим роботи закладу 10,5годин

Робота педагогічних працівників КЗ "Великобурлуцького ЗДО (ясла-садок) «Сонечко» регламентується освітніми програмами: "Впевнений старт" для дітей 3-6 (7 років) та програмою "Дитина" нова редакція; парціальними: "Казкова фізкультура", календарними планами. Форми планування для різних категорій педагогів затвердуються щорічно педагогічною радою від серпня місяця. Перспективні плани (сітки) кожного місяця погоджуються з вихователем- методистом. Планування освітнього процесу здійснюється за режимними моментами з урахуванням блочно – тематичного принципу. Рівномірно розподіляються види активності за основними лініями розвитку протягом дня в залежності від бажань та інтересу дітей. Крім спеціально організованої навчально-виховної зайнятості передбачається самостійна діяльність дітей: продуктивна праця, художня діяльність, гра, спілкування та інші. За планом вихователя здійснюється індивідуальна робота з дітьми.Основними принципами календарного планування є: послідовність у викладенні матеріалу, чіткість поставлених завдань, відповідність форм роботи віковим та індивідуальним особливостям дітей, різноманітність видів діяльності.У календарних планах на початку кожного місяця передбачено комплекс ранкової гімнастики на два тижні, гігієнічна гімнастика, робота з батьками.В кінці плану, кожного дня, пишуться висновки навчально – виховного процесу.Робота музичного керівника, інструктора з фізкультури планується окремо для кожної вікової групи, плани узгоджуються з планами вихователів.

/Files/photogallery/739/DSCN0657.jpg

/Files/photogallery/739/DSCN0662.jpg

Загальні батьківські збори

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО ЗАКЛАДУ.

- Для вступу в дитячий садок батькам необхідно стати в чергу на зарахування до дитячого садка

- Надати копію свідоцтва про народження дитини.

- З поліклініки за місцем проживання дитини надати необхідну медичну документацію, листок щеплення, довідку щодо можливості відвідування дитиною дошкільного закладу.- З необхідними медичними документами батьки звертаються насамперед до медичної сестри, яка перевіряє їх відповідальність нормативним вимогам.

- Багатодітним сім’ям, малозабезпеченим, АТО, сім"ям, де проживають діти позбавлені батьківства чи сироти, сім"ям-переселенцям необхідно надати копії відповідних документів та посвідчень, для нарахування пільги на харчування.

- Надати всі дані про особливості дитини та відомості про родину.- Ознайомитися з пам’яткою для батьків.

- Познайомитися з майбутнім вихователем Вашої дитини та отримати консультацію про особливості адаптаційного періоду.

- Підготувати необхідний змінний одяг, взуття, гребінець.

- Згідно зі списком необхідних речей для кожної вікової групи, зібрати дитину до садочка. Формування груп за віковим складом відбувається в кінці травня.

ПОРЯДОК ВІДВІДУВАННЯ ДИТЯЧОГО САДКА

- Режим роботи дитячого садка з понеділка по п’ятницю з 7.00 до 17.30 год.- Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.

- Допуск дитини в дитячий садок після її хвороби здійснюється при наданні довідки від лікаря.

- Оздоровлення проходить з 01.06. по 31.08. В цей час дитина може не відвідувати дитячий садок за попередньо поданою батьками заявою.

- За дитиною зберігається місце у дитячому садку у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, у літній період.

- Відрахування дітей із дитячого садка може здійснюватися за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють, на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість перебування в дошкільному закладі цього типу; у разі несплати без поважних причин батьками плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У ДИТЯЧОМУ САДКУ

- Щоденний ранковий прийом дитини в групу здійснює вихователь, який опитує батьків про стан здоров`я дитини.

- НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ приводити до садочка дітей з підвищеною температурою тіла, кашлем та іншими симптомами захворювань. Хворі діти в дошкільну установу не приймаються!

- Якщо дитина захворіла упродовж дня, вона ізолюється від здорових дітей в ізоляторі і залишається там до приходу батьків чи госпіталізації.

- Після перенесеного захворювання діти в дитсадок приймаються тільки за наявності довідки лікаря-педіатра з вказівкою діагнозу, довготривалості та проведеного лікування, відомостей про відсутність контакту з інфекційними хворими.

- Ранковий туалет дітей повинен проводитися вдома: батьки зобов`язані приводити дитину в дошкільний заклад чистими, охайно та по сезону одягненими.

- Одяг у дитячих шафах зберігається окремо: пакет для чистої білизни, пакет для брудної білизни, пакет для групового та вуличного взуття, для гребінця, головного убору, спортивної форми.- Не дозволяється приносити в дитячий колектив та зберігати в шафах солодощі, фрукти тощо.

- Приводити дитину в садок не пізніше 8:00 години ранку.

- Забирати дитину не пізніше 17.30 год. Якщо дитина захворіла або відсутня через інші причини, батьки повинні негайно повідомити про це персонал дошкільного закладу.

- У разі відсутності дитини без поважної причини більше 30 днів, вона вибуває з дитячого садка.

- Відправляючись у відпустку, батьки повинні написати заяву на оздоровлення.- Завчасно (за добу) повідомити вихователя про відсутність дитини в садку через хворобу або з інших причин.

- Завчасно (за добу) повідомити вихователя про вихід дитини в садочок після її відсутності.

- Щодня особисто передавати і забирати дитину у вихователя, не передовіряти особам, що не досягли 16 років та особам у нетверезому стані.

- Оплату за утримання дитини в дитячому садку необхідно здійснювати до 25-го числа місяця, так як ці кошти ідуть на закупівлю продуктів харчування для дітей.

- Одягати дітей слід по сезону в залежності від температури повітря, в групі — в одно- двошаровий одяг, шкарпетки, взуття із задником. Слід пам`ятати, що від одягу залежить комфортний стан дитини, її гарний настрій, стан здоров`я.

- Конфліктні ситуації не слід вирішувати у присутності дитини, так як це травмує її психіку.

- Поважати права педагога, не допускати нетактовної поведінки по відношенню до працівників садка, дотримуватись морально-етичних норм і загальноприйнятих правил спілкування.

- Про всі зауваження щодо роботи закладу повідомляти вихователя або завідувача.

- Виконувати правила внутрішнього розпорядку.

ОБОВ’ЯЗКИ БАТЬКІВ

- Відвідувати загальні та групові батьківські збори, заняття та інші навчально-виховні заходи.

- Брати участь в організації життєдіяльності садка за всіма напрямками виховання та навчання дитини.

- Відвідування дитиною дошкільного закладу не звільняє батьків від обов’язку виховувати, розвивати й навчати її в родинному колі. Нести відповідальність за розвиток, виховання і навчання дітей, збереження їхнього здоров’я, людської гідності (Ст. 7 п. 3 Закону про дошкільну освіту та виховання).

ПРАВА БАТЬКІВ вибирати дошкільні заклади та форми отримання дошкільної освіти та виховання для дітей дошкільного віку, що не заперечує чинному законодавству; обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного закладу; звертатись до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;  на пільги на харчування; вносити пропозиції щодо покращення роботи дошкільного закладу; на додаткові освітні платні послуги та відмовлятись від запропонованих послуг; приймати участь у заходах дошкільного закладу; брати участь у поліпшенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Ми разом з Вами зацікавлені у всебічному розвитку вашої дитини!

ЗНАЙОМСТВО З ЗАКЛАДОМ

/Files/images/територія ДНЗ.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN0878.jpgКАБІНЕТ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ.

музичний залМУЗИЧНИЙ ЗАЛ

спортивний залСПОРТИВНИЙ ЗАЛ

/Files/photogallery/739/Изображение 504.jpgКабінет медсестри.

/Files/photogallery/DSCN0524.jpgКАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

ГРУПОВІ КІМНАТИ

/Files/photogallery/739/DSCN0544.jpg

ігрова кімната

/Files/photogallery/739/DSCN0542.jpg

Зміни в дитсадку

/Files/images/P1070661.JPGМузичний зал.

/Files/images/P1070674.JPGСпортивний зал.

/Files/images/P1070655.JPGГрупова кімната. /Files/images/P1070658.JPGКоридор.

/Files/images/P1070665.JPGГрупова кімната. /Files/images/P1070666.JPG

/Files/images/P1070681.JPGГрупова кімната.

/Files/images/P1070684.JPGГрупова кімната дітей раннього віку. /Files/images/P1070683.JPGКоридор.

/Files/images/P1070668.JPGГрупова кімната.

/Files/images/P1070662.JPGГрупова кімната.

/Files/images/P1070525.JPGГрупова кімната.

Коли краще віддавати дитину в дитячий садок?

Відповідь на це вічне питання криється не у віці. Готовність до садка – поняття багатопланове, а не просто набір років, навичок і умінь. Для успішної адаптації дитина повинна досягти певної стадії розвитку: фізичного, розумового і соціального. Більшість дітей вступають до дитячого садка чи ясел у віці від 1,5 до З років. Однак, з деяких причин буває, що дитина починає відвідувати садок у віці 5–5,5 років. У будь-якому віці – це різка зміна звичного способу життя, початок нового періоду. Далеко не всі діти легко сприймають цю зміну. Навіть для найспокійніших, урівноважених, здорових дітей період адаптації до нових умов викликає значні труднощі, не кажучи вже про більш слабких та непристосованих дітей. Якщо період адаптації затягнувся – звертайтесь до практичного психолога дитячого садочку.Початок відвідування дошкільного закладу – це не тільки нові умови життя і діяльності, режиму і харчування, а й нові контакти, оточення, нові взаємини, вимоги і обов'язки. Всі ці зміни відбуваються для дитини одночасно, створюючи тим самим стресову ситуацію, яка без спеціальної організації може призвести до невротичних реакцій: порушення емоційного стану, погіршення сну, апетиту, частих захворювань, страхів тощо.Проте соціально-психологічна адаптація у різних дітей відбувається по-різному – в залежності від віку, типу вищої нервової діяльності, стану здоров'я, стилю виховання в сім'ї, родинних взаємин, рівня розвитку у дитини ігрових навичок, її контактності, доброзичливості, емоційної залежності від матері тощо. А ще багато в чому процес адаптації дитини до дитячого садочка залежить від того, наскільки батьки підготували її – як морально, так і фізично.

Пам'ятка для батьків щодо адаптації дитини

1. Режим дня передусім, слід організувати життя дитини в сім'ї відповідно до режиму дня, якого дотримуються в дошкільному закладі. Цим ви значно полегшите маляті процес звикання до ясел. Бережіть нервову систему дитини, зменшіть час перегляду телепередач.

2. Зацікавленість. Добре, коли зацікавите сина або доньку дитячим садком, викличете бажання йти туди. Для цього під час прогулянок з дитиною покажіть їй будівлю дошкільного закладу, разом поспостерігайте за грою дітей; розкажіть про їхнє життя у яслах. Намагайтеся, щоб дитина зрозуміла, що необхідно відвідувати дитячий садок. Висловлювання типу "Ну якщо не сподобається, то не будеш ходити у дитячий садок" дають дитині шанс маніпулювати батьками. Найголовніше в цьому випадку витримати характер та не піддатися на провокацію. Щоб полегшити звикання, познайомте малюка з майбутнім вихователем, поговоріть із ним так, щоб він зрозумів, що вже підріс і ходитиме до ясел, де про дітей піклується добра вихователька, яка гуляє і грається з ними.

3. Навички самообслуговування. Дитина значно легше пристосується до умов суспільного виховання, якщо в сім'ї вона оволодіє елементарними навичками самостійності (одягатися та роздягатися, охайно складати свій одяг, самообслуговування їсти, тримаючи ложку). Майте терпіння під час оволодіння дітьми навичками одягання та роздягання, перетворюючи цю "процедуру" на цікаву гру – це шлях до самостійності дитини, розвиток мілкої моторики та мозку дитини.

4. Навички спілкування. Дуже важливо навчити маля гратися, адже такий природний для дитини тип діяльності дає можливість відволіктись від думки про батьків та формує в неї "ділову форму спілкування" з дорослими. Щоб гра була цікавою, тривалою, розвивала дитину, треба розкрити їй призначення іграшки і способи дії з нею (з чашки напувати ляльку, ведмедика, у ліжечку лялька спатиме). Привчайте дитину до спілкування з однолітками заздалегідь, виховуйте доброзичливе ставлення до них. Налагодьте ефективний зворотний зв'язок з вихователями: повідомте їм про характер дитини та як називають малюка вдома (Марина, Маринка, Маринонька — відчуваєте різницю?!)

5. Поступовість. Спочатку, перші 2 тижня не залишайте малюка в дитсадку на цілий день. У перші дні цілком достатньо однієї-двох годин. Домашній дитині зовсім непросто звикнути до суспільних вимог та суворих правил. Допоможіть їй. Покладіть у кишеню малюку щось із звичного йому середовища (наприклад, іграшку, з якою добре буде засинати і якій можна поскаржитися на кривдника). Не можна залякувати дитину садком – це викличе страх перед дошкільним закладом і, безумовно, погіршить стан дитини в період звикання до незнайомого оточення. Цікавтесь, як пройшов день у дитячому садочку, що нового та цікавого було.Хочемо Вас заздалегідь попередити, як буде протікати період входження дитини в колектив, і взагалі в дитячий сад. Не лякайтеся, якщо на другий день (саме на другий, а не на перший) дитина буде сильно плакати. Вона уже зрозуміла, що його мама (тато, бабуся, дідусь ...) збираються залишити його тут на довгих кілька годин. Адже в перший день для нього все нове. Багато іграшок, багато таких же чоловічків, як і вона, тітка-вихователь (деякі малюки називають перший час вихователя мамою). І дитина не відразу помічає, що вона залишилася без батьків. Ваша задача в перший день полягає в тому, щоб Ви забрали дитину до того, як він це зрозуміє. Так що краще за все не йти з саду, а бути десь по близькості. І за першим покликом вихователів забрати дитину додому. А на другий день малюк вже розуміє, що його мама піде, і він залишиться зовсім один. Але повірте, дуже мало дітей протягом усього дня плачуть так само, як у перші хвилини, коли малюк переступає поріг дитячого садка, тримаючи маму за руку. Всім відомо, що наші діти – це маленькі маніпулятори. До тих пір, поки мама не пішла, дитина вірить, що якщо голосно плакати, то мама зглянеться і забере його звідси. Як правило, як тільки мама залишає дитину в групі, увага дитини швидко переключається на щось цікаве і захоплююче, наприклад, на нову гру, або яскраву іграшку.

Що робити, якщо дитина плаче при розставанні з батьками?•

Розповідайте дитині, що цікавого чекає його в дитячому саду (зустріч із друзями, цікава книга, нові пісні й танці, гарні іграшки)• Будьте спокійні, не проявляйте перед дитиною свого занепокоєння• Дайте дитині із собою улюблену іграшку або якийсь предмет із дому (можна покласти в кишеню куртки будь-який "секрет" – навіть звичайний великий ґудзик)• Придумайте та відрепетируйте кілька різних способів прощання (погладжування по спинці, повітряний поцілунок, "секретне слово")• Будьте уважні до дитини, коли забираєте його з дитячого саду (розпитайте, чим він займався, похваліть його малюнок або виріб)• Демонструйте дитині свою любов і турботу (скажіть, що весь день думали про нього, планували спільні заняття на вечір)• Головне - будьте терплячі!З чого найкраще починати дошкільну підготовку?Щоб малюк займався із задоволенням, не перевантажуйте його. Не варто чекати, поки малюк втомиться, і закінчити заняття на найцікавішому місці. Не поспішайте допомогти дитині, не відбирайте в неї ініціативи. Нехай вона знайде власне рішення, навіть якщо ця відповідь буде не зовсім правильна. Не обмежуйте фантазію малюка, давайте й ому більше самостійності. Частіше хваліть дитину, і вона обов’язково вас потішить. Ваша порада і підтримка додадуть їй упевненості.Поради щодо успішної взаємодії з дитиноюНамагайтесь зацікавити дитину виконанням вправ. Користь приносить тільки те, що виконується із задоволенням. Не можна примушувати та кричати на дітей.Не залишайте малюка самого, коли він виконує завдання. Робота з друкованим виданням - нові уміння для Вашої дитини, її слід навчати поступово, не поспішаючи.Дитина повинна бачити, що Вам дуже подобається, коли вона правильно виконує завдання.Бажано, щоб дитина зручно сиділа за столиком, коли виконує завдання. Ноги повинні діставати до підлоги, висота столика повинна відповідати росту дитини.Якщо якесь завдання виявиться для дитини складним, не потрібно тиснути на дитину, пропустіть це завдання і поверніться до нього через декілька днів.Намагайтесь, щоб Ваша допомога була дозованою, тобто мінімально необхідною для того, щоб вона могла працювати самостійно. Не підміняйте дитину в роботі, не пояснюйте повність і дослівно, що і як вона повинна зробити. Дайте дитині можливість зрозуміти та усвідомити щось самій.Важливо правильно обрати момент, коли дитина із задоволенням працюватиме з Вами. Дитина не повинна бути збудженою, стомленою, голодною, сонною або зацікавленою в цей момент іншою грою.Прочитайте дитині завдання і переконайтесь в тому, що вона його правильно зрозуміла. За необхідності повторіть завдання і знову поясніть його. Якщо Ваша дитина думає повільно, не підганяйте її. Дайте їй час розглянути малюнок і зорієнтуватись в завданні.Якщо Ви відчуваєте, що малюк не бажає виконувати завдання тільки через небажання утруднювати себе розумовим зусиллям, м'яко виявіть вимогливість. У цьому випадку спочатку виконуйте завдання разом із дитиною (частину - Ви, частину - вона).Ставтесь до виконання завдань творчо. Ставте свої запитання до малюнків, пропонуйте дитині розмалювати або обвести малюнок по контуру.Правила безпеки, яким обов'язково слід навчити вашої дитини- Не йди далеко від свого будинку, двору.- Не бери нічого в незнайомих людей на вулиці. Відразу відходь убік. - Не гуляй до темряви. - Обходь компанії незнайомих підлітків.- Уникай безлюдних місць, ярів, пустирів, занедбаних будинків, сараїв, горищ, підвалів. - Не вирушай один в далекі поїздки.- Не заходь з незнайомою людиною в під'їзд, ліфт. Тут варто відзначити, що іноді злочини скоюються знайомими людьми (наприклад, який-небудь сусід, добрий, усміхнений і тихий дядько Ваня на ділі може виявитися маніяком).- Не відкривай двері людям, яких не знаєш.- Домовся заздалегідь з сусідами про сигнали небезпеки.- Не сідай в чужу машину. - На всі пропозиції незнайомих відповідай: "Ні!" і негайно йди від них туди, де є люди. - Не соромся кликати людей на допомогу на вулиці, в транспорті, в під'їзді. - У хвилину небезпеки, коли тебе намагаються схопити, застосовують силу, кричи, виривався, тікай.

Вплив казок на розвиток і виховання дитини. Читання – невід’ємний етап у вихованні дитини. Перші і найголовніші вихователі малюка – його батьки. Важливу роль у формуванні особи маленького чоловічка грає читання вголос, воно спонукає дитину емоційно реагувати на розповідь.Річ у тому, що у крихітки почуття і емоції переважають над розумом, а роздумувати і оцінювати оповідання дитина почне лише тоді, коли переживе і пропустить через себе прочитане.Те, що література впливає на виховання дитини є безперечним. Але який же жанр діє сильніше? У ранньому дитячому віці – це, поза сумнівом, казка, саме її мова проста і легкодоступна для розуміння малюка.Казка – виховательУ казковий світ дитина занурюється в самому ранньому дитинстві. Саме казка знайомить крихітку з літературою. Казка для дитини – проста і лаконічна розповідь, яка не вимагає аналізу і глибокого осмислення оповідання. Казка не утрудняє крихітку серйозними логічними міркуваннями. Вона лише пропонує образи, які йому цікаві, внаслідок чого важлива для малюка інформація засвоюється непомітно, сама по собі. При прочитанні казки дитина переживає масу суперечливих емоцій : він щиро любить або не любить, жаліє або злиться на героїв.Виховання моральностіНайперші і важливі поняття у вихованні дитини – це “добро” і “зло”. Найлегше це пояснити малюкові саме через героїв дитячих казок, які завжди або “хороші”, або “погані”. А це дуже важливо для чіткого розмежування у дитини цих моральних понять. Діти проектують те, що відбувається в казці на реальне життя. І те, що “добро перемагає зло”, а “лиходій завжди буде покараний” допомагає йому не бути лиходієм, а наслідувати образи сильних, хоробрих і добрих героїв. Ця думка добре відбита в пісні казкового героя кота Леопольда : “Якщо добрий ти, то завжди легко, а коли навпаки – важко”.Виховання серця і душіКазка учить дитину співпереживати, жаліти, бути чуйним і чуйним до оточення з самого раннього віку. Описані в дитячій казці ситуації і конфлікти легко зрозумілі дітям, тому здатні глибоко зачепити їх почуття: дитина жаліє Попелюшку, яку зла мачуха примушує працювати без відпочинку. Черпає свої перші уявлення про справедливість і несправедливість, коли старші брати кривдять молодшого. Співпереживає і радіє за Зайця, який хитрістю рятується від Вовка. Діти не люблять прямих моралей, а казка ненав’язливо виховує почуття дитини.Виховання творчостіЛ. С. Виготский говорив: “Навчити творчому акту не можна, але це зовсім не означає, що не можна вихователеві сприяти його освіті і появі”. Передумови розвитку креативного мислення, творчого підходу, а так само уміння абстрактно мислити з’являються ще в ранньому дитинстві. Один із способів розвитку цих здібностей – дитяча казка. Вона сприяє формуванню гармонійно розвиненої особи, тому що виховує саме емоційну сферу дитини, розвиває його почуття і творче начало. Казка не перенасичена дійовими особами, не переобтяжена зайвими подробицями, саме тому у дитини виникає маса яскравих образів і картинок при прослуховуванні або прочитанні казки. Це дає волю дитячій уяві і можливість фантазувати. Крім того, малюк, занурюючись в казковий світ, подумки діє в уявних їм обставинах, а це уміння є основою для творчої діяльності дитини.Завдання батьків – ознайомити дитину з різноманіттям дитячих казок, не забуваючи про те, що кожному віку корисна своя казка. Малюк, у свою чергу, обов’язково почерпне з них те, що необхідно для його розвитку і виховання./Files/photogallery/732/DSC03837.JPG

До уваги батьків !!!

Про організацію харчування в дошкільних закладах.

Департамент освіти і науки інформує, що згідно із Законом України «Про внесення змін та визначення такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» відбулися зміни щодо організації харчування дітей у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах.Пункт 1 частини першої статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (зі змінами) про повне державне забезпечення дітей у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах шляхом безоплатного виховання і надання щомісячної допомоги виключено.Харчування дітей дошкільного віку, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у дошкільних навчальних закладах здійснюється на загальних підставах.

Відповідно до змін у статті Закону України «Про дошкільну освіту» батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі у розмірі, що становить не менше 60 відсотків (у міській місцевості) та не менше 40 відсотків (у сільській місцевості) від вартості харчування на день, решта суми – за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Від плати за харчування дітей у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі звільнюються, батьки в сім'ях яких сукупний дохід на кожного члена сім'ї не перевищує рівня прожиткового мінімуму, який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України, а також батьки, що отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям».

Сім'ям, які мають трьох і більше дітей, плата за харчування у державному та комунальному дошкільному навчальному закладі зменшується на 50 відсотків.

Відповідно до рішення районної ради №1343-VІ від 24.09.2015 року Великобурлуцький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Сонечко" Великобурлуцької селищної ради Великобурлуцького району Харківської області змінив свою назву на Великобурлуцький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Сонечко" Великобурлуцької районної ради Харківської області.

»/Files/photogallery/739/DSCN1235.jpg

ЗАКЛАД АТЕСТОВАНО. В грудні атестаційною комісією з числа працівників відділу освіти, фахівців навчальних закладів району та представників громадськості селища Великий Бурлук, проведено атестаційну експертизу Великобурлуцького дошкільного навчального закладу (ясла-садка) «Сонечко» Великобурлуцької районної ради Харківської області.

За висновком атестаційної комісії встановлено: освітні послуги, що надаються Великобурлуцьким дошкільним навчальним закладом (ясла-садком) «Сонечко» Великобурлуцької районної ради Харківської області відповідають державним стандартам дошкільної освіти.

Відповідно до клопотання атестаційної комісії відділ освіти 18 грудня 2015 року прийняв рішення: визнати атестованим Великобурлуцький Великобурлуцький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Сонечко» Великобурлуцької районної ради Харківської області та підтвердити право Великобурлуцького дошкільного навчального закладу (ясла-садка) «Сонечко» Великобурлуцької районної ради Харківської області на надання дошкільної освіти.

В літній період було встановлено вікна, зроблено косметичні ремонти: побілено, пофарбовано, замінено сантехніку, послано лінолеум в коридорі на 1-му поверсі. Також було придбано для груп, за обласною програмою розвитку дошкільної освіти: 35 столів та 170 стільців.

/Files/photogallery/739/DSCN1057.jpg кімната для миття рук

/Files/photogallery/739/DSCN1065.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN2089.jpg

/Files/photogallery/739/DSCN1060.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN2087.jpg коридор I поверх

ГРУПОВІ КІМНАТИ-2016рік

/Files/photogallery/732/DSCN2091.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN2078.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN2074.jpg

/Files/photogallery/732/DSCN2084.jpg

10.11.2016року відбулась зустріч учасників міні-проекту "Разом в майбутнє", для вручення сертифікату./Files/photogallery/739/DSCN2220.jpg

20 вересня 2017року відбулося відкриття ігрового майданчика на території закладу.

/Files/photogallery/732/P1070521.JPG

Загальні батьківські збори


/Files/images/IMG_20181030_133807.jpgДоповідь старшої медичної сестри.


З січня 2019року наш заклад перейшов у власність Великобурлуцької селищної ради та змінив свою назву на Комунальний заклад "Великобурлуцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко" Великобурлуцької селищної ради"

І знову дитсадок, скликає всіх діток. /Files/photogallery/732/IMG_0173.JPGСвяткова зустріч 2вересня 2019р

/Files/images/IMG-b6ef4d29d357dca7945ea48c537f1226-V.jpgДо нас прийшов Новий 2020рік

/Files/images/IMG-4f248216e26771da46ff29d4c66ae3e7-V.jpgНовий рік в старшій групі №6.

/Files/images/IMG-ca18dc7e62b40f3ab0aebbc9c0759f7a-V.jpg

14/01/2020р проведено свято "Щедрівочка щедрувала!"/Files/images/IMG_0539.JPG/Files/images/IMG_0541.JPG

РОБОТА ЗАКЛАДУ В УМОВАХ АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ.

ДОТРИМУЄМОСЬ ТАКИХ ПРАВИЛ:

ПРАВИЛА ДЛЯ ДІТЕЙ:

температурний скринінг перед прийомом та кожні 4 години;

обмеження кількості дітей у групах;

обмеження самостійного доступу до дезінфекторів;

навчання заходам безпеки в ігровій формі;

гнучкий графік прогулянок та занять;

максимально можливе дистанціювання;

обмежена кількість занять та ігор з фізичним контактом;

заборона м'яких іграшок;

обмежене перебування за одним столом;

повна відмова від багаторазових рушників;

відмова від килимів із довгим ворсом;

використання змінного взуття у приміщенні;

збільшення кількості прогулянок і занять просто неба.

ПРАВИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ:

обов'язково маски або респіратори;

заборона масових заходів за участю батьків;

ранковий прийом та передача дітей в кінці дня на вулиці;

батьківські збори – дистанційно.

ПРАВИЛА ДЛЯ ПЕРСОНАЛУ:

температурний скринінг перед початком зміни;

дезінфектор на вході;

дезінфекція поверхонь кожні 2 години та після занять;

миття рук і обробка дезінфектором мінімум що 2 години;

вологе прибирання з дезінфектором в кінці зміни;

регулярне провітрювання приміщення;

централізований збір використаних ЗІЗ (засобів індивідуального захисту);

недоступність для дітей місць із використаними ЗІЗ;

тимчасове відсторонення осіб із груп ризику;

п"ятиденний запас ЗІЗ;

рідке мило та паперові рушники в санвузлах;

утримання від контакту з хворими;

самоізоляція при симптомах распіраторного захворювання.

/Files/images/unnamed.jpg

/Files/images/20210611_093708.jpg26-27/05/2021 року в старших групах відбулись випускні бали.

Кiлькiсть переглядiв: 24303

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.